Workworkwork

Första dagen på jobbet avklarad. Det gick supergrejt. Har fått ett eget litet kontor i kontorslandskapet, egen dator, eget passerkort och har redan två möten inbokade imorgon på förmiddagen. Full rulle. Men det är iaf sjukt kul! Tjejen jag jobbar med är jättetrevlig så everything is great, förutom det faktum att vi ska käka lax till middag idag. Asså är det lagligt att servera (tvinga i) sina barn lax helt seriöst varannan dag?! Det tror fan inte jag. Plus att allt jag ätit idag är två mackor och två frukter. Så är inte alls hungrig eller nått, inte för att mina föräldrar tar hänsyn till mina behov.

Ikväll ska jag iaf träffa Alice en stund och antagligen sova i lägenheten med Elvira. Ifall miffot svarar i telefon. Hon är helt otrolig, hur svårt är det att svara när det ringer? Eller slänga iväg ett litet sms med ett simpelt svar? Tydligen sjukt komplicerat om ni frågar Elvira. Nä nu ska jag gå upp och strejka. "våga vägra äta lax". Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0