2cool4school

Amen tjenare. Kom hem för cirkus en timme sen och det jag hunnit med är att duscha. Sen insåg jag att företagsekonomi provet är på torsdag nästa vecka, varför har jag pluggat på det?!?! Så idag tänker jag inte plugga ett jävla piss. Bara chilla framför tvn med te och cola (soft mix). Jag hade tänkt ligga kurerad i nått dygn eller två för jag känner mig inte riktigt på topp. Precis som alltid lyckas jag hålla mig frisk alla skolveckor om året och tajma in en fet jävla äckelförskylning på alla lov jag har. Så. jävla. bra. Anyway, inget mer pitty (?) party för mig inte. Hade i alla fall skit mysigt hemma hos Alice igår, precis som på gamla goda tiden. Nej nu ska jag som sagt sofa galet. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0