Alla ledtrådar säger, förändra dig nu

Jamen hejsan. Sov ju hos lina igår men Elvira skulle upp vid nio för hon jobbar idag, så vi joinade henne och käkade frullebulle tillsammans. Så tog jag 10.54 tuben hem så jag var hemma i skaplig tid. När jag kom hem satte jag mig och pluggade och satt och pluggade intensivt utan pauser i två och en halv timme. Lyckades översätta texten till våran redovisning vi har på onsdag, skriva mitt tal (inte klart än men nu vet jag iaf typ vad jag ska säga och shit) sen gjorde jag lite franska och så läste jag igenom hela häftet med kriterier inför nationella i svenska. Så nu känns pluggstressen inte lika tung som innan. Dock måste jag plugga hur mycket som helst denna vecka... Wopha. Idag ska jag nog mest tjilla. Tänkte följa med mor min och handla lite också. Ja det var väl det jag hade att säga för tillfället. Tjaba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0