Blabalanabal

Tjo. Idag blev det ingen skola för min del, hade en lektion som kändes väldigt onödig så jag var lite badass och stannade hemma (mamma anmälde mig, så badass var jag liksom). Har iaf pluggat engelska, var lite av en utmaning eftersom jag har läst tre av 30 kapitel om boken vi ska skriva om. Så bra är den inte men det överlever jag. Sen har jag typ inte gjort något annat än att nörda på weheartit typ. Försöker motivera mig själv inför beach 2012. Varför är det inte snyggt att vara fet eller nyttigt med godis? Aja smällar man får ta. Ikväll blir det träning efter en veckas uppehåll. Inte särskilt taggad men ska bli skönt att komma igång ingen. Nej nu ska jag hitta på något att göra. Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0