det kommer aldrig bli du och jag

Herre min jävla gud. Jag har nog aldrig varit så död i hela mitt liv. För det första satt jag och mina b-rudar och pluggade inför våran jävla engelska presentation om vårt företagsekonomi arbete till klocka ett igår. Sen gick vi upp vid sju och åkte till skolan vid åtta. Först hade vi en svenska lektion som vi trände på vår presentation på, sen höll vi presentationen. En sak som tyder på hur idiotiska lärare vi har är att vår engelska lärare satt och gäspade och tittade ut genom förnstret under våran redovsining. Aja, det gick väl sisådär, men G blir det nog. Sen joinade jag deras mattelektion och spelade spel hehe. Sen hade vi engelska nationella, kom hem vid typ halv fyra och har på riktigt pluggat sen jag kom hem. Med en paus på en halvtimme. Mitt huvud känns nu mera som potatismos. Fett skönt! Trött som ett sivn är jag också, men duktig som man är så ska jag ut och springa nu med Emelie. Fml vad jobbigt, men det är lungt för det är så jävla fint väder!!! Eller inte va. Aja veckans jobbisgaste dag avklarad och imorgon är det fredag, äntligen. Nu ska jag byta om, cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0