Home is when ever i'm with you

Tjena hejsan! Igår sov jag hos Felicia med lina, Denise och Elvira. Pluggade extremt lite (iaf jag) och hade det trevligt. Gick och la oss alldeles försent och fick gå upp alldeles för tidigt. Men vi pallrade oss iväg till idrotten för massage, helt otroligt skönt! Jag nådde klimax när Felicia kliade mig på armen med hennes långa underbara naglar och Denise masserade hela min rygg+axlar, ord kan inte beskriva hur bra jag mådde då haha. Sen hade vi vanliga lektioner i skolan, jag ska btw mörda min fittfranska lärare. Vi hade hörförståelse så råkar jag bläddra sida för att kolla hur långt jag hade kvar (gudförbjude) då kommer hon springandes till mig och klappar mig på axeln "Sanna, sluta visa ditt papper för Julia" HORA?!?!?!?!?! Jag fucking bläddrade i mitt prov? Är det okej med fröken?! Nej wohoo vad irriterad jag blev, men förlåt jag ska från och med nu aldrig mer byta sida när jag skriver prov. Jävla fittnylle. Så tror liksom hela pittklassen att jag sitter och fuskar?! Nej bldkdvdkal nu ska jag släppa detta och ta det med henne nästa vecka.
Efter skolan åkte jag till mammas jobb och drack lite kaffe och upptäckte att mamma har satt upp bilder på mig, Wilma och pappa. Bilden på pappa och Wilma är jättefin och dom ser ut som världens happy familly. Medan jag ser ut som en sneknullad, handikappad blekt anal. Men det är ju schysst, så säger jag det till mamma, vad gör mamma då...? Garvar så hon dör och avslutar sitt skadeglada skratt med "Nej lägg av, den hänger kvar. Punkt" jag ska hämnas.... Iaf så skulle jag tränat idag men vi ska göra det imorn istället för vi tänkte gå på spinning och core. Det blir la roligt, så tänkte jag träna på lördag också. Men jag och mamma åkte iaf en sväng till Vällingby och där hittade jag en jättefin skjorta. Aja nu ska jag kolla klart på tunnelbanan och sen sova typ, håller på att somna.

Btw så borde det vara olagligt att vara så sexig som jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0