Jag dog lite grann men min själ börja läka



Blev hemma idag, vilket inte gör mig någonting. Behöver plugga och jag är äckelförskyld. Men nu har jag spenderat en timme åt företagsekonomin och insett att jag är så jävla körd till provet. Jag tycke bokföringen gick åt helvete men asså det här är ju bara löjligt. Plus att engelska boken ska vara utläst nu och en recenssion på den ska vara inne nästa vecka. Hur många kapitel av 31 tror ni jag har läst? 3 kapitel har jag lyckats läsa på 5 veckor. En personlig framgång för mig själv måste jag medge. Sen är det soft att vi ska ha svenskatal som ska vara klart på torsdag, har jag gjort någonting på det? Nej. BRA SANNA!!!! Så himla ambitiös, engagerad och framförallt motiverad! Det är dom tre orden jag skulle vilja beskriva mig själv med. Nej nu ska jag kolla tv eller nått och fortsätta i min aktiva anda. Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0