Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn

Tjenahejsan. Igår var jag med mina Hässelby vänner och hade det mysigt hemma hos Julia. Vi snackade massa kollade lite film, drack te och gungade lite haha. Sen åkte jag tio olika bussar hem, inte lika roligt.

Idag är inte den bästa av dagar skulle jag vilja säga. Blev väckt av far min vid halv tolv gick upp och käka frukost. Sen åkte jag med min faster och hämtade upp farmor för att åka vidare till Jakobsbergs sjukhem för att kolla läget och prata med personalen. Sen åkte vi till st Görans och hälsade på farfar. Det var väl skönt att träffa honom men samtidigt väldigt jobbigt. Aja nu är jag hemma igen och tänkte väl inte göra så mycket mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0