Jag måste inte stanna här, jag stannar om jag vill

Haaalla. Ligger in my bed och ska sova. Idag har jag haft en sjukt onödig dag i skolan. Sen mötte jag upp lilla farmor, åt en asgod sallad (helt otroligt) sen gick vi på bio, den var helt ok. Andra dagen utan godis också, go me. Inte pluggat ett jävla anushår dock. Asså fy, känner hur skolan bara dalar nerför för min del. Sjukt skön känsla!! Usch vill inte tänka på det blir bara fett stressad. Nej något helt underbart är att Rihanna kommer till p&l i sommar, lyckan är obeskrivlig! Å vad jag vill dit nu, slippa all stress alla måsten och bara vara med fina vänner och konstant alkoholpåverkad. Underbart. Nu ska jag sova, hera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0