Jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns

HAHA! Asså mitt svenska tal är så otroligt dåligt, helt jävla sinnessjukt! Jag typ leker djup när jag pratar om min dagsresa till Venedig som jag gjorde när jag var 14?! Haha, asså min svenskalärare kommer ju tro att jag är sjuk i huvet eller nått, för vem i helvete berörs för livet av en fucking dagsresa?! Aa, tydligen jag om man ska tro på mitt tal. Aja nu har jag ett tal iaf. Thumbs up. Idag hade jag en sjukt värd dag i skolan, plus ett franska förhör som gick...... wait for it..... ASBRA! Nej. Det var även det skämt precis som allt jag gör vad gäller skolan. Idag ska jag i alla fall äta stört god middag, hambugare brä. Kommer sitta som en smäck. Ikväll vet jag inte vad jag hittar på skulle gärna vilja träffa min lilla vän Emelie, det var ett tag sen liksom. Men nu tänker jag gå och invardera min systers prinsesstält och göra allt i min makt för att reta henne tills hon gråter. MOAHAH, jag är en hemst syster, jag vet. Sharå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0