Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är

Godmorgon (typ). Hade inga lektioner idag men jag ska ändå vara duktig och dra mig till skolan. Ska gå på svenska resursen, känner att det är rätt bra om jag gör det. Sen ska jag ju till staden med min moder för shopping. Är stört taggad eftersom det var cirkus ett halvår sen jag shoppade. Rik tjej. 

Idag gick jag upp klockan nio för att hinna plugga och kolla lite tv. Det är de har jag lyckats avverka idag. Lär komma hem lite senare och då är det skönt att ha lite gjort innan så slipper jag göra allt ikväll. Sen gjorde jag btw fett god lunch. Havregrynsgröt med hallon, mjölk och lite kanel på. Mumma. Nej nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig och sedan sminka mig. Sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0