Maja min Maja min bitska lilla pirajaaaaaa

Tjenare grabbar. Idag skrev jag kalkyleringsprov i skolan, gick helt ok. Sen har jag bara chillat runt i skolan, soft som satan. Sen fick jag och dedde skjuts en bit hem av min papi. När jag kom hem låg jag i soffan och tag det så lugnt som jag bara kunde, valde att leva i förnekelse angående skolan. Oupsi. Sen käkade vi födelsedags middag för min fina mor fyller nämligen år idag, grattis till henne. Sen åkte jag med pappa och handlade, råkade köpa lite godis, kommer nämligen ha fullt upp hela helgen så jag tar mitt fredagsmys isg istället. Ikväll ska jag äta godis, dricka cola och kolla på "the river" jag kommer dö men det är det så sjukt värt. Imorgon är det fredag och då blire 18 års fekke, är stört taggad! Nej nu ska jag reta min syster (mogentjej.com) tjari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0