Måndag 19 mars

Jamen tjenare. Har haft en riktigt fin måndag idag, inget speciellt så, har bara varit på bra humör hela dagen. Riktigt härligt. Kom hem för typ en timme sen och har hunnit med middag och nu degar jag i soffan. Om någon timme ska kg till gymmet för ett bodypump pass.... Fett jobbigt, men skönt som satan. Passet slutar kl nio så lär antagligen somna det första jag gör när jag kommer hem.

Imorgon blir det pluggilugg med mina flickor, mysig med brudarna mindre mys med plugg. Men livet går vidare. Okej från en sak till något helt annat, friendzone på MTV är ju ett jävla skämt?! Jävla happy ending hela fucking tiden.... Wä forever alone. Haha känns dock mindre kul att typ ingen av mina vänner kan sympatisera med mina forever alone moments. Slut på depp, nu är jag fan taggad på träning (första gången på evigheter?!?!) pussilussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0