Och ingen jävel når mig nånsin mera

Kvällen igår var väldigt blandad. Alice middag var sjukt trevlig och jättemysig! Jag och Lina gav henne krogbidrag inför kvällen. Sen åkte vi vidare till Skälby när alla myndiga jävlar drog vidare....... Hata livet. I Skälby var det väldigt trevligt, gamla vanliga gänget var där och även lite nytt folk. Men, smart som man är lär man sig inte av sina misstag, att dra vidare efter klockan tolv. Fy. Fan. Det är allt jag kan beskriva slutet av kvällen med. Äckliga fittor. Sen blev det deckmode hemma hos Linus. Sen blev det firande här hemma för min kära moder som fyller 50 minus 3. Damn, snart får man byta blöjor på'na. Nej nu ska jag hänga mig själv i ett träd. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0