Sanna <3 farmor ? Creepy värre

Tjena, jag klarade dagens mål att fortsätta i min aktiva anda. Dagens bestigningar: kolla tv, kolla facebook, äta. Dock har jag inte ätit något onyttigt idag! Även fast vi har hundra kakor och brownies så har jag lyckats hålla mig! Ersatt godiset med banan i mängder. Känner att jag trappar ner lite denna vecka, inget godis idag men absurda mängder frukt. Imorgon blir det inte lika mycket frukt osvosv. Jag och amanda har ju nämligen bestämt oss för att denna sommar är till för att spåras. Jag känner inte för att vara den där fulla (det kommer jag vara iaf) tjocka tjejen som ska häva sig upp på bardisken och trycka upp sin magen i allas ansikten för hon tror att hon är sexig. Stå i kön in med ett tjejgäng och vara den enda som inte blir insläppt både pga kroppshyddan och för att vakterna är tveksamma på vad för stor och odefinierbar varelse som uppenbarar sig framför dom, är det en val eller är det sanna? Haha nerrå så långt ska det inte behöva gå. Imorgon blir det skola för min del och sen har jag en liten dejt med min farmor (for.ever.the.fuck.alone) men vad ska man göra liksom, man tager vad man haver så att säga. I mitt fall blir det farmor. Okej, sjukt deprimerande. Aja nu blir det kolla på "det okända" och skrämma skiten ur mig själv sen älskade bb, tjenis.


Kommentarer
Postat av: ammi

Sanna du är sjukt jävla vacker glöm inte det! Du är fan inte tjock seriöst och sättet du målar upp dig själv som är sjukt komiskt, drf kan man garva ibland för sättet du överdriver på är ju fan skrattretande. Vet att jag kanske inte är den bästa personen att höra det ifrån för jag är minst lika dålig som dig att måla upp fel bild av sig själv men ja tkr du är sjukt vacker och det gör alla andra också. Allt har med hur du för dig själv inför andra, och det märkte du ju själv på festen förut. Lite självförtroende utåt kan göra så jävla mycket även om du kanske måste fejka det i början men sen kommer det komma naturligt. Du och jag tycker jag ska försöka köra healthy stile med mkt träning till i sommar, vi går ut och går, springer, badar eller gör what ever! We can do this together, jag har iaf motivation till att träna så bara att tvinga med dig bror! TAGGA till i sommar nu vafan, den här sommarn är vår! Och det ska fan bli legend... wait for it... DARY!

2012-03-06 @ 11:19:01
URL: http://nattstad.se/ammianda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0