Seg som satan

Tjohej, idag har jag sammanfattat ett kapitel i företagsekonomin och käkat svin goda cupcakes som min mor och syster har bakat. Sjukt kalorisnåla i alla fall så det var ju skönt... Igår kollade jag och dedde på breaking dawn och hatade allt och alla i den haha, skit kul. Sen så drog jag hem runt typ tolv och låg uppe och kolla film till klockan tre haha. Sen imorse så vaknade jag vid tolv och degade i två timmar innan jag tog tag i mitt liv, okej, jag lyckades plugga lite. Ikväll får vi se vad som händer. Hoppas på något roligt (fan va konstigt?! Man brukar ju alltid hoppas på något tråkigt -.-) nej nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0