tänker vara fräck och inte byta däck, för nu är det min tur

Gift dig med mig

Tjenis penis!! Nu har jag översatt det sista på vårt arbete. Soft. Sen ska jag läsa mitt tal inför mamma ikväll, piiiirriiigt!! Nat. Så ska jag köra bodypump ikväll. Fett jobbigt! Idag har jag softat runt i skolan med mitt crew, b-allt. Så kollade vi på någon jävla musikal. Den var dock över förväntan, men ett luciatåg i min gamla skola scared me for life så att säga. Nu har jag lite svårt för sånna här framföranden. Men som sagt var den helt ok. 

Denna vecka blir det plugg för hela slanten (okej vem under 60 år använder sig av det uttrycket?). Har en hel hög med roliga inlämningar, redovisningar och prov att beta av. SÅ HIMLA KUL! Nej, bara tråkigt, vidrigt, äckligt och jobbigt. Imorgon ska jag i alla fall varva plugget med en shopping runda med min fina mami. Så det blir trevligt (hoppas på middag ute då heheheheheh). Nej hörrni nu ska jag käka snart så tänkte umgås med min familj, eller m&p eftersom min syster har lämnat oss för en lite vän vid namn Kitty, inte hellokitty eftersom det endast är jag i min familj som är och förblir forever alone. Nej denna flicka är hennes nyblivna bästis och dom hänger här hemma hela tiden. Kul för henne, mindre kul för mina öron. Aja, tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0