Tisdag 13 mars

Shaaaalom. Idag har jag haft en lektion, värd dag! Sen åkte jag hem la mig på soffan och det är i det stora hela allt jag lyckats hinna med idag. Asså wooohoo håll i er liksom, era anteckningspennor måste brinna nu efter allt skrivande! Nej men nu blev jag väldigt kissnödig. Och btw när programmet jag väntat på börjar så bloggar jag och glömmer bort att titta? Vad är the deal med det liksom? Har dessutom fått reda på vart jag låg på fullhetsskalan denna helg, hur kan jag bli så alkoholpåverkad utan att själv märka av det? Enligt egen uppfattning var jag kontrollerad och väldigt social bara. Men mina tillbakablickar från helgen antyder annat, tyvärr. Fy. Varför ska jag alltid synas och höras på tillställningar? "HAHAHAH JAAAAAA VEEERKLIIIGEEEEEN" bra Sanna, vilken tur att du skriker för jag tror killen som ligger och spyr på toan på nedervåningen missade att du var här. Aa nej inte kul att se tillbaka men jag hade riktigt roligt i helgen iaf. Nej säg walla jag måste pissa nu. Tjolahopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0