You didn't have to cut me out

Amen säg walla. Just nu degar jag i soffan. Känner mig ganska sliten efter denna helg men jävlar vad kul jag har haft! Två skit bra fester med härliga människor. Dock hade lite mer sömn inte skadat. Idag ska jag iaf kolla på den där jävla fittfilmen till en uppgift i engelskan, filmen är svartvit. Behöver jag säga mer? Aja hellre två timmars lidande än att läsa en hel jävla bok. I helgen har jag också fixat mitt rum och gjort om lite, blev jättefint!! Nu kan man dessutom andas i mitt rum utan att sätta en dammråtta i halsen, så det är rätt soft. En till grej som är helt underbar är att om tre veckor ska jag pierca (hur i helvete stavas det där ordet?!) naveln!!!! Jag är så brutalt lycklig! Aa det var typ det jag hade att säga, ikväll ska jag klippa och färga mitt hår så det blir skönt. Nej nu ska jag fortsätta dega, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0