Bra tisdag

Tjenis. Idag har jag hängt i rålis med världens bästa och softat. Fått G i idrott och även gjort mitt sista psykologiprov. Känns lite skönt, mindre skönt att provet gick surfitta. Sen så  drog jag mig hemmåt och satte mig och pluggade svenska. Nu är jag en bit på vägen, dock suger även denna svettiga kulor. Efter middagen åkte jag till Gammelmormor med mamma, ska ju passa hennes lägenhet i två månader nu, helt ok. Så är hon så himla söt och har lämnat en chokladask framme till mig och skrivit ett litet brev. Efter det så tog jag och mamma en powerwalk genom hässelby hood. Jättemysigt faktiskt. Nu sitter jag och kopierar lite grejer från franska Wikipedia så jag har något att säga imorgon på redovisningen. Shit så ambitiöst! Nej nu ska jag glutta på tv sen sussa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0