can't belive this just happend to me, girl

Tjabatjenahallå! Har precis blivit klar med organisation och marknadsföringsfrågan på min inlämning från helvetet. Känns väldigt skönt om jag får säga det själv. Så har jag även fått glädjande nyheter om att jag har blivit kallad på intervju till ett sommarjobb som jag har sökt. Fan, äntligen lite medvind! Så otroligt underbart. Sen är det väl story of a fat girl att inte få jobbet. Meeeeeeeeen, life is a bitch och vi får se hur det blir helt enkelt.  

Idag skrev vi sista nationella i skolan, gick väl halvbra skulle jag vilja säga. Sen så drog jag, Dedde, Feffe och Elvis till fridhemsplan och gick på wrapsjakt. Stöööört gott. Haha, halva vår skola drog typ dit, så det fanns jättemycket sittplatser. Nej. Sen efter det så drog jag hem till ma casa och har pluggat sen jag kom hem typ. Fett duktig chey. Haha, nu när jag har lite flyt i övrigt så känner jag att jag inte har någonting jag vill hate on, dagen till ära. Lite synd. Ganska kul att vara bitterfitta, men man bör väl varva med lite positiv anda också. Nu ska jag ta en banan och ringa ett litet samtal. Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0