Ett steg närmare sommarlov, helt ok.

Hejsan. Äntligenäntligenäntligen klar med den där jävla slutuppgiften i företagekonomi. Helt. Otroligt. Underbart. Nu är det tänkt att jag ska plugga fittfranska. Men jag tror faktiskt att jag passar på den, det finns andra saker som tilltalar mig mer än typ fransk grammatik och annat härligt. Jag menar, vem vill inte plugga franska på en fredag liksom?! Det är i alla fall den roligaste sysselsättningen jag kan komma på. Nej. Nu ljög jag... Sari. 

Har iaf hunnit med att kirra MVG på svenska nationella. Kändes jävligt fint. Sen har jag myst i Solna, vaknat tidigt vareviga dag denna vecka, pluggat, pluggat, pluggat och pluggat. Typ så har min otroligt roliga och framförallt spännande vecka sett ut. Ikväll ska jag grilla med la famillia och sedan sova hur mycket som helst. Så får jag plugga 70 sidor fittfranska imorgon eller något. Upsiiii. We got a badass ovaaaheeeeaaah. (Det är jag, för er som inte förstod det.) Nu ska jag typ... Pudra näsan och sedan såfta litte granna råå. GUD MITT LIV ÄR SÅ JÄVLA OFÖRUTSÄGBART!!! Man vet liksom aldrig vad jag hittar på härnäst. Ni undrar "Omgggg snart kommer hon typ säga att hon kollar på tv!!!!! WÖÖÖÖW vad spännande och framförallt roligt att läsa om!!!!" Jag besvarar med ett oförutsägbart svar, japp dear readers. Det var min plan. Shu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0