Flying high

Ojoj, jag börjar bli dålig på det här. Men till mitt försvar har jag haft fullt upp. I måndags så var jag med ekonomiarna i Norrköping. Hade skit kul, gick på rundvisningar i pappersbruket, var på museeum, köpte världens godaste kanelbullar för sjukt lite pengar, var på bodaborg och sen åkte vi tillbaka till Stockholm. Då var jag så kissnödig att jag trodde jag skulle kissa på mig (på fullt allvar) men alla i stan är så sjukt jävla snåla så det kostade 5 kr som Olivia, räddaren i nöden, tack och lov hade. Sen åkte jag hem och däckade dirr.

I tisdags så fyllde fina Denise 18 barre och det firade vi med att sätta oss ett litet gäng i humlegården med varsin iskall corona plus jordgubbar. Helt ok. Sen så följde jag och Elvira med Felicia och jboy på bio. Vi såg "women in black". Kan ju tala om att elvira sov hos mig efter det och vi låg på varandra när vi skulle sova. Vi var rätt rädda om man säger så. Fast stört bra film och så har jag klarat av ett mål i livet, kolla skräckfilm på bio. Check.

Igår var världens bästa dag. Skrev världens soligaste franskaprov. Sen gick jag på intervju för sommarjobbet som jag har sök. JAG FICK JOBBET! Så nu är min sommar fulländad och allt känns helt underbart! Sedan drog jag och el friendos på maskinen som spelade på grönan. Var stört galet i publiken och vi kunde inte stå kvar där vi stod för det gick verkligen inte. Men vi ställde oss lite längre bak och det fungerade fint. Dom var stööört bra! Sen drog jag mig hemåt. Men jag var så jävla snorig på vägen hem (förlåt alla pryda) så mamma var tvungen att möta mig vid tuben med papper så jag kunde snyta mig hahah. Desperata stunder.. Nej nu idag ska jag bara softa hemma och försöka bli lite frisk, ska också plugga lite. (måste plugga) men nu när det är så lite tid kvar i skolan så har jag sjukt svårt att plugga. Men idag måste jag verkligen göra det! Får tänka att det bara är typ 3 veckor kvar. Nu ska jag kolla lite tv, cya bitcheeees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0