Idiot...

Amen tjaba. Jag skulle vilja ge mig själv titeln "Dagens efterblivna". Jag börjar halv två idag, detta faktum är jag väl medveten om. Men trotts att jag är 17 år och fyller 18 om 39 dagar, har jag tydligen missuppfattat klockan helt och hållet. Så jag går upp en timme tidigare (tror jag) så jag ska hinna plugga. Nej men eftersom jag är  dum i huvudet och inte kan klockan så har jag ju gått upp två timmar tidigare än vad jag egentligen behövde gå upp.... Love when it happens. Tack och lov kom jag ju på det när jag står redo i hallen (en timme innan jag egentligen skulle gå hemifrån). Fett smart cheeeey. Aja. Nu ska jag till skolan snart och ha en lektion och sen skriva prov, Sedans ka jag även försöka hitta till Jakan... Good luck to moi. Tjarrå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0