Long time no seen som vi säger på Island

Ojsan vad tiden går fort när man har roligt. Har i alla fall bott utan päron sen i torsdags. Helt okej med mig sulle jag vilja påstå. Så i torsdags efter skolan så mötte jag upp Frallan och satt i rålis ett tag innan vi gick och handlade mat. När vi kom hem färgade hon mitt hår, blev very good. Sen käkade vi och träffade hennes två vänner och hängde lite at ma casa. 

I fredags var jag med järngänget i kristineberg och spelade kubb. Eller man kan inte ens kalla det spela eftersom att mitt lag var så pinsamt bra. Man vill ju inte skryta, men jag misstänker att det laget vi mötte var förståndshandikappade på något vänster, i alla fall Lina... Sen drog jag och min fina sambo hem till mich och slaggade.

Igår åkte jag och Elvis till stan och fixade något ärende eller två, sen drog vi till sumpan och käkade happy meal och tog en ölare i solen. Livsnjutarna här! På kvällen så grillade vi hos mig, blev världens jävla fetmiddag. Grillade fläskfilé och gjorde skitgod sallad osv. Lite vuxenpoäng till oss skulle jag vilja säga. Och sen vann Sverige eurovision, den vinsten satt ganska okej med mig om vi säger så. Rysslands bidrag var ju pinsamt som få och jag hade huggit av mig foten ifall fittorna vunnit både em och eurovisioneeee. Men no need to worry, ma women Loreen was kalasbra. Idag har vi städat och shit. Så mina små päron inte dör av hjärtslag när dom kommer tillbaka. Skulle ju vara lite trist. Sen var tanken att lilla jag skulle ta mig i kragen och plugga lite franska, men jag känner lite spontant att jag nog gör det efter middagen istället. Nu ska jag kolla på the notebook och känna mig forever alone. Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0