Måndag 28 maj

Tja. Pluggade noll igår, fett bra eftersom detta prov avgör mitt betyg i franska. Sjukt bra. Istället låg jag och kollade på the notebook och grät som ett svin, så kollade jagbpå en annan film som jag alltid glömmer bort namnet på. Så aktiv var jag liksom...

Idag sov jag till klockan tolv, sen låg jag orörlig i soffan fram till halv två. Shit vad jag är effektiv!!! Men sen tog kg tag i mig själv och pluggade faktiskt i två timmar, hör och häpna. Sen plattade kg mitt äckelaffro. Och nu ligger jag orörlig i soffan ännu en gång. Life of a fat girl... Ikväll ska jag till min tillfälliga lägenhet och vattna och mysa lite med deddis. Sen blir det hemmet igen och imorn måste jag upp tidigt och plugga ännu mer. Har en lektion, eller lektion ska man nog inte kalla det, ska lämna en bok. Så ska jag skriva prov klockan fyra så kg måste vänta kvar i skolan i typ en timme.... Blä. Aja. Detta är det sista jag har kvar i skolan sen ska jag bara njuta. Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0