Party for everybody... Dance.

Ojdååå sorry broes. Har levt ett busy life dom senaste dagarna. Skrev sista provet för tvåan i tisdags. Sen har jag bott i lägenheten ett par dagar med Elvira och igår så joinade Lina. Trevligt värre. Idag var tanken att jag skulle till grönan och kolla på timbuktu men jag är otaggad så det blev inte så. Ikväll ska mina bästafinaste sova här så det blir gos. För imorgon ska vi till kärsön och "idrotta". I pyjamas kan tilläggas... På lördag ska jag och deddisen köpa tält till världensunderbaraste peace and löve. Sen blir det middag i lägenheten, standard pizzan. Efter det så väntas lite festligheter. Attans bananer vad trevligt.

Eftersom jag har guldfisk minne så kommer jag ärligt inte ihåg vad jag har haft för mig... Jo juste hehe.. Igår fick jag träffa min efterlängtade frugis! Sen efter "skolan" så mötte jag upp lovisafisa en stund och käkade middag och efter det träffade jag mongo Emelie lite innan Linus och Elvis droppade in. Nu ska jag fortsätta mitt chillande och kolla på hem till analgården... Skit härligt när jag insåg att i lägenheten jag ska spendera 0,001 23e delar av mitt liv existerar endast kanalerna 1,2 och 4 men låt mig för guds skull inte glömma "öppna kanalen" wopha... Det är även en suspekt lukt i kylen som smittat av sig på det som låg i den... Hm. Jaja nu ska jag döda tid, wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0