psypsykpsykopsykoppsykopapsykopat

Den fina ledigheten har fortsatt i samma riktning som igår. Igår drog vi först till rålis för att gå vidare till smedsuddsbadet för att sen igen gå vidare hem till Bröstis. Där var många utav mina finaste vänner och vi hade skit mysigt! Sen skulle jag och min kompanjon Kapten Allanibrallan till brommaplan för att hinna med sista bussen hem till henne på landet. Men då ringer en vän till henne och erbjuder sovplats i Stora Essingen. Så vi gled dit istället och hängde där. Mycket trevligt måste jag säga. 

Sov alldeles förlite på en alldeles för hård bäddsoffa. Somnade i fosterställning i dragblåsten. Vaknade och kunde kanppt veckla ut mina falukorvar till ben. Sen tog vi lite kaffe på bryggan, helt ok soft skulle jag nog påstå. Sen åkte jag till Elvis jobb för att återlämna nycklar och hörlurar. Dog lite p.g.a. smärtor i mina små lilltåar (en lilltå, flera lilltåar... Något är fel..) Men jag krigade mig hem, figther som man är. När jag kom hem käkade jag frulle, solade lite, duschade lite och nu pluggar lite. Går inge vidare om man säger så.. Kan ju tala om att det inte bidrar till gott humör när man pluggar om depressioner, ångest, ätstörningar, psykopater osvosvosv. Plus att mina lingon bestämde sig för utvandring ur lingongrottan dagen till ära. Super skoj. Ikväll tänker jag hyra Da Vinci koden (<3.. Sanna 40+) och sova som en gris, för jag har sovmorgon till klockan två imorgon och det känns, lite spontant, helt okej med mig. Aja, nu booordeeeeerliiiiiineeee, tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0