Söndag 13 maj

Tjenare. Har inte skrivit på hela helgen, sorry broes. Jag har hängt en del i baracken som snart kommer vara ett minne blott.. A bit sad. Men vi var där igår med massa härliga vänner och umgicks. Riktigt mysigt, tog även en tur till Solna station med lord voldermort, haha. Stört kul, skrattade tills jag dog typ. Sen somnade vi runt tre. Drog hem hyfsat tidigt imorse och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket förutom att åka och handla matsäck till resan imorgon med skolan. Ska ju till Norrköping med ekonomiarna, ska bli stört roligt! Mindre kul att gå upp klockan fem typ... Men det blir roligt iaf. Kommer hem sent imorn så kommer inte hinna plugga. För jag har ju pluggat så himla mycket hela helgen... Faaaaan vad jag suger. Aja, nu ska vi grilla sen ska jag åka vidare till Solna och sova med mina svårväckta favoriter. Pussilussiiiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0