Tisdag 8 maj

Tjäna. Har faktiskt varit otroligt effektiv dagen till ära och pluggat non stop sen kl 4 (typ). Så nu har jag kommit en bra bit på organisationen, känns soft. Annars då? Läget just nu ser ut på detta vis, jag vill mörda min syster. Jag kan börja med att tala om att det är stört soft att plugga när hon och hennes kompis har gett sig fan på att hoppa så hårt att övervåningen ska ramla ner. Men den enda effekt deras lilla expriment har haft är att jag för tillfället är döv och att min dator numera lider av extrem huvudskakning. Asså jag har helt ärligt ont i huvudet för att dom har hoppat så jävla fittmycket. Så nu tänkte jag gå upp och ge dom varsin headshoot, sen ska jag käka. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0