Torsdag 3 maj

Tjaba. Har inte skrivit på ett tag och det ber jag om ursäkt för. Anyway så har jag inte gjort så mycket förutom att ligga hemma och dega. Hade en trevlig Valborg iaf, uppföljt med pizzakäk tillsammans med Linus och Elvis. Mycket trevligt må jag säga. Var lite rebell och stannade hemma igår eftersom jag inte var mentalt förberedd på skola.

Idag tog jag mig i kragen och pallrade mig dit. Har, hör och häpna, haft en väldigt effektiv dag i skolan. Ja, med mina mått iaf. Fått lite plugg undanstökat. Just nu kollar jag på tävä men om ca tio min ska jag börja plugga. Sen ikväll bär det av mot Solnas trakter för lite fråga Olle häng med vänner. Och imorgon blir det engelska nationella, mer plugg och sen ska jag och världens bästaste lina åka till Uppsala och softa satan hela helgen. Ha det gräjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0