Underbara livet

Tjenare! Idag har jag pluggat i 4 timmar (helt otroligt?!). Sen har jag softat och duschat. Nu har vi gäster här och har precis ätit världens godaste middag. Grillat blir sällan fel liksom. Så nu har jag kollat lite på Eva och Adam, sån jävla nostalgi så man dör. Snart blir det efterrätt, vit chokladmousse, helt ok. Sen ska jag dra mig mot staden och möta upp mina fina vänner och hänga i rålis. Sommarkänslan är på topp.

Igår var jag och fikade med mina så flickor Alice och bröstis (Amanda). Och bara så du vet bröstis är detta ditt nya tilltalsnamn. Var jättemysigt! Sen tog jag och Allan en promme genom sankt erreplan. Lite senare drog jag och la famillia till mina kussar och grillade och umgicks. Mycket trevligt. Så det är vad jag har haft för mig, en jävligt lyckad ledighet om jag får säga det själv. Nu måste jag uträtta behov (pudra näsan) tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0