I've got all my sisters with me.....

Jag har inte pluggat ett piss till sen jag skrev sist. Så jävla effektiv! Har käkat middag och det är allt jag gjort. 

Sen fick jag jätteroliga nyheter. Mina föräldrar ska till London i augusti. För det första var det inte mitt beslut att skaffa en till unge. För det andra var det inte mitt beslut om att boka en resa till London. Och för det tredje så är det inte mitt fel att ungen är omständig och vägrar sova hos farmor. Min fader börjar med att presentera idén. "Wilma vill inte bo hos farmor när vi åker till London, hon vill hellre vara hemma med dig." Det är här dom tror att jag ska ge min välsingnelse till deras briljanta plan. Det är även i denna mening pappa försöker smöra in Wilma hos mig. Men för att ge detta lite klartext. Min syster vill inte bo hos farmor för att hon är liten och vill vara hemma med mamma och pappa. Fine. Det kan jag köpa. Men ursäkta mig, det finns inte en chans i helvetet att Wilma för en millisekund frivilligt skulle spendera 4 fucking dagar med mig. Hon vill bara vara hemma så hon kan leka med sina små fittkompisar. 

Men håll jävligt hårt i hatten nu grabbar. Jag har en till valmöjlighet, bortsett från iden att jag ska passa henne i 4 dagar samtidigt som skolan drar igång. Jag kan även få chansen att spendera dessa 4 dagar med Wilma OCH *trummvirvel*...... Farmor! Publiken ger stående obvationer. Nej. Defenitivt inte. Så i samband med lingonens återkomst, depressioner, anorektiker, och psykopater så släpper mina underbara föräldrar denna atombomb. (Jag är väl medveten om att jag kan ha överreagerat lite. Men jag känner mig lite sympatisk till mig själv idag.) Jaa... Så är jag överviktig också och kan inte äta upp mina känslor i form av mat. Men det är kul det med. We are family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0