dagen innan Dagen med stort D.

Tjenis. Kollar på Grey's just nu. Har försökt plugga och fått ihop cirkus 850 ord på hela uppgiften. Men det är inte riktigt min grej det här och jag får konstant hjärnsläpp. Så jag får återuppta arbetet lite senare för annars kommer jag få en hjärnblödning.

Annars då.. En lärorik dag i skolan och lunch på mandys för fjärde gången denna vecka, skolan levererar så att säga. Sen kom jag hem och pluggade lite och nu får jag psykbryt så jag pausar innan jag får spel. Ikväll ska el familjo till minneslunden för att tända ljus för min farfar som skulle fyllt 69 imorgon. Så vi ska dit och tända ljus och ställa lite fina blommor. Päronen åker ju till landet imorgon så vi passar på att göra det idag. Men imorgon är det äntligen fredag och då blir det middag med min Alice, mys. Sen på lördag ska jag hälsa på mitt kanske framtida juljobb. Sen blir det massa häng med fina vänner. Trevlans. Nej nu ska jag kolla Grey's. Pussiluss!

Två sjukt skeva tjejer på halloweenfest. Rätt skelögd hon den där till höger såg jag nu. Oklar utklädnad också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0