Fatgirl's back in town era mammaknullare

Tja mothafockas. Idag är en värdelös dag. Den började jävlagt värdelöst då min första lektion som typ börjar klockan 4 på morgonen var inställd eftersom min gingerlärare hade opererat handen och inte sagt att han skulle vara borta. Jävla dramaqueen. Han lär väl knappast blivit akut inkallad till sjukhuset för en superviktig och högsta prio operation på en jävla hand liksom. Aja, Sen blir den bättre med mina finfina vänner igen, plus att vi fick sluta tidigare. Men gud bevare oss väl vad jag inte borde vara tillåten att lämna skolan innan klockan fyra. Kan ju tala om att man hinner äta min familj ur huset ifall man kommer hem klockan två. Så japp. Nu är jag tjock, tjockar, tjockast. Asså jag behöver fan hjälp! El pronto! Inte ok, jag känner mig som en overeater, jag har typ matmissbruk. Nej usch och fy, nu får jag fan lägga ner denna verksamhet annars kommer jag äta upp hela jävla hässelby snart. Sorgligt, men sant. 

Bortsett från mina absurda fettofasoner så har jag lyckats plugga lite, eller ja. Det enda som var av importans var när jag sammanfattade ett kapitel i juridikboken. Sen försökte jag mig på svenskan (som är en vetenskaplig rapport på 3000 ord, jag har skrivit 200, inklusive tre fotnoter och en källförteckning) det gick väl sådär kan man säga. Aja, nu är det nog. Ikväll ska jag duscha och städa mitt rum, ligga och dö av fethet och tagga fittmycket inför imorgon för då är det fan äääääääääntligen FREDAG! Sötjävlapotatispaj på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0