Give me love

Amen tjo. Kom hem för inte så längesen. Sov hos min fina sambo igår, hade asmysigt. Drack te, käka chips, lyssnade på musik och pratade massa. Min lilla gos!

Helgen har varit bra, var ute i fredags på tivoli. Så massa mys med Elvis. Idag är tanken att ta igen denna veckas slackerrier. Woop, ska typ plugga på tusen grejer känns det som, fan va bra att skjuta upp alllllt. Sjukt duktig som vanligt. Ja den hör veckan kommer bestå av plugg, så jävla roligt!!!!!!! Sen i helgen åker mina päron till landet finally. Dom stannade ju hemma den här helgen, inte lika kul kanske menmen kanske behöver träffa min familj lite grann iaf. Nej nu ska jag kolla lite tv innan jag börjar plugga. Tjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0