I don't think about you all the time. But when I do I wonder why

Va bra att jag pluggade när jag kom hem. Va bra att jag har en svenska grej till imorgon och va bra att jag har börjat plugga till provet jag har på torsdag. Jag känner mig så lyckad som männsika idag måste jag säga. Plugget flyter på bra och jag får mvg på allt jag gör men också på de saker jag inte gör. Jag är helt enkelt för bra för mitt eget bästa. Tror jag måste inse och acceptera att man inte alltid kan vara bäst. Man måste ju ge andra en chans till livets goda liksom. Låta andra få smaka på framgångens lycka. Så därför tog jag en paus från överglänsarlivet idag och bestämde mig för att det var en mycket bra idé att kolla på tv, åka till stan, sitta vid datorn osvosv. Det får man ju liksom unna sig när man är bäst. Så det gjorde jag idag. 

Okej enough med förnekelse dikten ovaheah. Sanningen är denna att jag skulle pluggat när jag kom hem klockan fyra. Men nu ser läget ut som följande, klockan är snart sju och det jag har åstakommit är att ta ut geografiboken ur min väska och lagt den bredvid mig i soffan. Så nu ligger den där och agerar mitt skuldtunga samvete. Typ, "Du borde plugga", "Du har väl inte glömt mig?", "Jag väntar här på dig tills du känner dig redo", "DIN FETA SLYNA; plugga tills ögonen blöder och rinner ut ur dina ögonglober tillsammans med din värdelösa hjärna!!". Nått i den stilen. Herregud.. Jag har nog psykiska problem tror jag.

Idag var jag iaf i el stano med Felix, Albin och Julio. Det var mycket trevlig måste jag säga. Dessutom är jag nu en ögonbrynspenna och en brun utan sol rikare och det är alltid uppskattat. Dock var min plan att ha möjlighet att använda min brunis idag så man får lite färg på det här blekansiktet. Men sköt jag upp plugget tills nu? Ja. Och kommer det här ta cirkus 20 timmar? Ja. Är Sanna dum i huvudet? Ja. Är Sanna naken...? Heheh.... Nej. Så kul är det inte här hemma hos mig. Nej nu ser det ut som min geografibok kommer kasta sig över mig vilken sekund som helst så jag borde nog get started så att säga. Tjopp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0