I would go with you anywhere

Tjena hejsan. Kom hem för cirkus tre och en halv timme sedan efter en jävla massa strul med tunnelbanan. Ibland måste man ju bara älska att bo längst bort på gröna linjen utan en endaste buss i synhåll. Skit härligt måste jag medge. Iaf var planen som vanligt plugg när jag kom hem. Men i Felicias ära har jag inte smygpluggat idag, jag har nämligen inte pluggat ett piss idag. Fan asså jag är rätt värdelös. Jag har pluggat två dagar sen jag kom hem från Berlin. Vet inte vad som är problemet men det går bara inte. Jag har prov imorgon men jag har fortfarande inte pluggat, känner mig inte särskilt bedrövad över det faktumet heller. Aja, kommer väl bita mig i arslet förr eller senare. Skojsigt. 

Igår när mina planer om plugg åter igen gick förlorade så bestämde jag mig för att spendera natten hos min underbara sambo. Får ju lite lätt abstinens efter någon dag ifrån den kvinnan. Får fundera ut överlevnadsstrategier inför helgen eftersom min trogne sambo inte har tid för mig denna helg. Men jag ska nog överleva. Har ju massa kul skolsaker att fördriva tiden med, lyllo mig liksom. Nej fyfan, jag klarar inte av en till dag i skolan, jag hatar rutiner, jag hatar plugg, jag hatar mina fittlärare som tydligen inte lärt sig hur man samtalar och komminucerar med andra människor utan tar förgivet att man prioriterar just deras ämne. Jävla rövslickade avsugna kukhoror. Nej nu ska jag kolla igenom rättskunskapen sen ska jag typ gå och gråta eller nått. Sho. //Deprimerade, färglöse, avdankade Sanna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0