I'm back typ

Tjenis ma peniiiiis. Onsdagen är avklarad, sing haleluljaaaa. Nu är jag dock så trött att jag kommer kissa på mig eller svimma, det var mina alternativ. Nej men idag har jag faktiskt, för en jävla gångs skull, lyckats både plugga och träna. Say what??? Japp det är sanningen. Helt sjukt. Nu känns det bra igen, eller jag, jag är ju inte klar på långa vägar men en bit på vägen iaf. Det är skönt det. Plus att det är en dag närmare fredag bitcheeees. Jävlar va kul. Nu blev jag bajstaggad, igen. Fan. Det är sjukt jobbigt att vara taggad ensam måste jag säga. Jag blir alltid så konstig då, typ springer runt och ger folk strypsånger (Lina u know bäbä) Men typ sniglar mina soffkuddar, kissar min syrra i håret o ja. Allt sånt där som normala människor gör när det stängs in med tre familjemedlemmar. 

Japp.... Nu tror alla att jag är sjuk i huvuet, men det går inte att göra något åt den saken. U are what u are liksom och i mitt fall, psykist labil. Så enkelt var det för mig att ge mig själv en diagnos. Snap liksom. Shit asså nu är det endast min trötthet som talar. Eller skiver. Hög på livet liksom. Asså varför är det inte fredag hela veckan?! På fredagar är fan alla glada och taggade, för då vet man att man har hela helgen framför sig. Dessutom är det förbjudet att plugga på fredagar, write this shit down. Kan vara bra att veta när jag härskar i värdshärraväldet. Moahahahaha. Ockej nu låter jag endast som en wow-nörd. Pinig. Nej men nu ska jag vänta på att min mamma (som btw har en sensor och känner av varenda gång jag har tänkt att duscha) har baiiiisat klart, dropped the timber så att säga. Sen ska jag kolla på "Stalkers" (!!!!!!!!!!) sen sova som en nykläckt grisbebis. Tjolahopp gummisnopp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0