Söndag 2012-11-25

Tjenare. Söndag idag och snart är det måndag igen. Skoj. Helgen har varit relativt lugn måste jag säga, skönt som attan. I fredags lagade Alice fin middag, svingott. Sen drack vi lite vin, lite vin blev snabbt ganska mycket och det slutade som det brukar när vi ska dricka lite bara. Men det var kul! Tror jag gick och la mig cirkus tre. Vaknade elva och åkte till jakan runt ett. Hälsa på i butiken sen åkte jag hem med dedde.

Igår käkade Amanda och lina middag här sen snackade vi ikapp allting vi missat. Sen kollade jag och lina på tv resten av kvällen, smarta som vi är bestämmer vi oss för att kolla på "the hills have eyes 2" jättetrevligt film... Sen däckade vi runt tre snåret och sov till tio. Sen åkte fröken lina och jobbade och jag stannade hemma och skrev klart min svenska. Eller klart och klart, ett utkast så att säga. Nu ska jag kolla geordie shore och platta håret sen typ sova. Har en trött på livet dag idag så lika bra att gå och sova så man slutar deppa. Tjolahopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0