That's what you get when you let your heart win

Tjabatjenahallå. Nu är måndagen avklarad och även min jobbigaste dag på veckan. Dock kändes den inte så jobbig idag av någon anledning. Mötte upp min kära mor efter skola så fick jag en jättefin tröja som jag funderar på att inviga på fredag. Men vi får seee. Sen drog vi till grappa i st eriksplan. Åt en pastarätt med oxfilé som var svingod! Var väldigt mysigt att få umgås lite med mamma så vi satt kvar till typ åtta och kom hem runt nio. Så jag skippade plugget idag. Så jävla duktigt av mig!!!! Jaja, yolo eller nått.

Snart tänkte jag gå och lägga mig så man får sova någonting. Ja det var väl allt jag hade att dela med mig av. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0