The luckiest girl on the planet

Amen tjänare. För att lätta mitt samvete tänkte jag skriva lite grann. Vet inte varför men jag känner mig alltid lite duktigare när jag skriver här att jag har tänkt att plugga senare, känns liksom som att om cyberrymden vet om mitt mission att plugga efter maten så kommer jag göra det. Vilket i de flesta fallen är en lögn. Men det är iaf min plan, softa fram till middagen och sen beta av lite svenska plugg så får vi se hur det går helt enkelt.

Idag har skolan bestått av tagg inför helgen. Planen för fredag är samma som förra, nämligen utgång. Fuck, jag är så taggad att det blir hälsofarligt. Jobbigt läge. Jaha... Det var väl det jag hade att dela med mig av. Skoj. Fan jag har inget kul att skriva om wää. Kan ju tala om att min mamma blir en bitchfitta när hon har lingonveckan. Så jävla dryg och överstittande, jag lovar att hon var en hardcore mobbare i sitt förra liv. Aja, all denna ilska tas förstås ut på mig men den gynnar min syster eftersom hon är yngst. Då blir allt mitt fel. Visst hon må vara fem år i sin yttre utveckling men jag livar att det bor något ondskefullt inom den där lilla tösen... Familjehemligheter va. Helt otroliga. Nä nu ska jag fullfölja mitt livsöde, tvtittandet, som ni alla (lina, dedde, feffe, Elvis) vet. Tjosantrosan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0