This heart, it beats, beats for only you. My heart is yours

Tjabatjenahallå. Kom hem från skolan för inte så längesen. Idag var en givande dag, insåg att mitt mobilbatteri räcker en hel dag under konstant beröring (pervo) och så fick jag lära mig att jag tydlighen har problem med prepositioner. Jo, ja, det är väl för jävla svårt med ord som, till, från, av osv. Inte sånt man får lära sig på dagis. Kan ju bero på att lärdomen från (eller är det till.......) den tiden runnit ut i sanden efter dessa tre helvetes år i min nuvarande skola. Inte så jävla konstigt att såndär fisinformation glöms bort.. Aja, jag får väl bättra mig helt enkelt, börja läsa lite "Busiga bebben" böcker som syrran har. 

Anyway, planen nu är att plugga på samhällskunskap. Men ska jag vara helt ärlig så lockar det inte mig på samma sätt som TV-tittande. Fan, rädda världsekonomin kan göras en annan dag. Desutom har jag svårt att se när jag skulle dra nytta av detta, inte precis som att jag kommer göra stordåd och lösa alla världens konflikter, betala världens lån, föse världens befolkning med mat osv. Den uppgiften passar jag gladeligen vidare till min gode vän Barack Obama, grattis till vinsten föresten! Go Babo! (Mitt nya smeknamn på Barackis) 

Shit vad jag är bra på att skjuta upp grejer har jag märkt... Men när jag ska plugga så är det så svårt att lägga allt fokus på det när det finns så mycket annat som roar mig mer. Typ tv, facebook, instagram osvosv. JAG GER VÄL FAN I BISTÅND!! Sorrrrrry men that's the truth liksom, rätt och slätt. No sugarcoding. I helgen blir det iaf utgång samt middag med frun och mys med min gubbis ute på ön. Trevlans. Ne nu ska jag försöka få något produktivt gjort denna dag, har lyckats hålla mig undan produktivitetsflödet i över en vecka nu, go me liksom. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0