Trött, tröttare, tröttast

Fyfaaaaaan. Min hjärna är potatismos för tillfället. Jag har suttit i påriktigt fyra timmar med min jävla utomäktenskapliga svenska. Det jag då har gjort dessa fyra timmar är att leta fram citat ur den där jävla kukboken och sdan försök mig på att sålla ut som som faktiskt är relevanta för uppgiften. Så. Jävla. Värdelöst. Men nu ger jag upp den här skiten för allt jag gör nu kommer ändå bara bli fittdåligt. 

Aja, bortsett från denna helvetes uppgift som tar upp all min "lediga" tid så har jag varit i skolan och skrivit ett prov. Även detta prov gick åt pipsvängen. Menmen inte mycket att göra åt den saken. Resterande tid av kvällen tänkte jag spendera med min förskjutne pojkvän, TVn. Har ju inte ens satt på honom idag (he he, satt på...) Det är ju förfasen mitt favvo program ikväll, nämligen stalkers. Say walla. Imorgon blir det upp i ottan för att åka till skolan och slösa bort mina ungdomsår. Roligt värre. Dock känns det jobbigt eftersom vi har grupparbete imorgon och jag sinkar min grupp eftersom jag fortfarande inte tagit mig tiden att läsa igenom en översiktsplan över "Framtidens Sundbyberg" på cirkus 80 sidor. Ja, ni hör ju själva hur lockande det låter att, jag citerar min skånske lärare "Grrrrrotta nerrrr sig i rrrrrrroliga och spännande omrrrrråden i denna överrrrrsiktsplan" Ja. Nej. Det gör det inte. 

Aja, jag ska pina mig igenom de här två dagarna så kan jag få sova lite sen. Dock är fredagen lite oroväckande då jag inte har någon att spendera den med... Wää. Men nu ska jag stänga ner dagens verksamhet och ge mig själv en klapp på axeln efter dagens insatser. Herå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0