You should have asked me for it. How could I say no?

Tjenaretjenare. Kollar på Grey's för tillfället, så jävla bra mannen. Slutade ju skolan idag runt fyra så kom hem för inte så längesen. Älskar måndagar, verkligen super skönt med en mjukstart liksom. Nej, snarare ett jävla mördarpass på 8 timmar. Skitkul om ni frågar mig. Jaja. Snart är det middag iaf och efter det tänkte jag få lite rättskunskapsplugg avklarat. Shit vilket intressant liv jag har.. 

Helgen har däremot levererat både det ena och det andra. Började med att jag och mina kvinnor käkade middag at ma casa och sedan hällde vi i oss alkohol för att sedan dra ut. Väl ute så fick nog de flesta av oss (jag definitivt) i oss lite för mycket av det goda. Så jag tror jag hade jävligt kul men jag kommer ju inte ihåg så vidare mycket och det känns väl halv stabild måste jag säga. Kul var det iaf. I lördags blev mitt plugg förnekat och jag fick äran att spendera lördagkvällen med världens bästa. Så vi gosade i soffan och käka gottis. Sen i söndags så spenderade jag halva dagen med Elvis i soffan och sedan fick jag lite plugg ur vägen. Dock inget av det jag borde ha gjort som t.ex. svenskan. Men den skjuter jag upp lite till känner jag. I'm so great. 

Ja och nu är man tillbaka på ruta ett igen. Måndag. Åter igen en ny vecka med massa roligheter och allt annat som skolan dukar fram. Jag känner det ibland, att jag har för roligt när det kommer till skoldagar. Fyfan, aja idag är det cirkus 198 dagar kvar till studenten, värt att notera är att när jag började min nedräkning så var det 333 dagar kvar. Så nu är det iaf under tvåhundrastrecket. Ytterst trevligt. Dock känns det som en evighet innan skolan tar slut och livet kan börja. Fuck vad taggad jag är. Kan man inte bara få spola fram tiden lite till typ maj, eller mars för jag vill närvara vid vår skiva. Skulle vara perfa. Skriv i kommentarsfältet ifall ni har någon aning om tidsspolining eller var jag kan hitta någon som vet. Oj nu blev det en roman av det hela, dags att avrunda. Heipa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0