And today I went shopping and talk is still cheap

Tjänare. Har precis varit effektiv. Eller ja, med mina mått. Har gjort lite naturkunskap och minimalt lite svenska. Tänkte dock fortsätta lite med svenskan efter maten. Fast vi får se med den saken, kan ju bli så att TVn känner sig sällskapssjuk och jag måste spendera tid med honom. Herregud. Det närmsta pojkvän jag kommer är min TV och han är till och med otrogen med resterande medlemmar i min familj. Ja. Det där lät läskigt. 

Idag var vi på rättegång med klassen. Vi har gangbangat en pundare och ställdes idag inför rätten. Eller? Nej. Studiebesök kallas det. Fick agera åhörare under en rättegång i tre timmar. Ont i röven men ganska intressant måste jag medge. Kände mig lite "dont-mess-with-me-im-a-criminal" typ. Sen blev jag även kär i en främmande man vid cafet. Tror dock inte han blev kär i mig då jag är så söt idag att man kan missta mig för en "köpare av sexuellatjänster" typ. Shit vad är grejen med mig och "" dom där små jävlarna idag?! Aja, jag är kär så i'm fine. VARFÖR är jag så snygg att mina lovers inte ens kastar en blick åt mitt håll. Nej, dom kastar typ glasflaskor och knivar efter mig. Life of a fat girl. (Den var ett tag sen btw). 

Nä nu ska jag fantisera mig bort tillsammans med min drömprins och kolla på ghost whisperer. Haha, det är typ mitt favorit program. Har otroligt mycket hatkärlek till det eftersom upplägget är detsamma i varenda program. "Hjälp ett spöke!! Vad vill du? Oj vill du försonas med familjen till den man du mördade? Hej hans som mördade er son är ett spöke nu och ni har aldrig träffat mig men han vill snacka och sluta fred." "Okej absolut. *wääääwää* min son var så söt. Du dödade honom! Men nu är allt lugnt för du som är ett spöke vill ju faktiskt säga förlåt." Sen är alla glada igen. Men det är nivån av läskighet i detta program som är okej med mig, därför kollar jag. Då vet ni. Iaf. Nu ska jag döda tid så det blir helg snabbare. Kyss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0