Feel the warmth, we’ll never die

Shalom mis amigos. Sitter i soffan och lökar. Har försökt plugga Svenska och Hållbartbajsfittkukbygge. Det sistnämnda går för bra. Jag måste liksom lägga av efter två ord för att det är för roligt. Jaja, snart ska jag fixa mig lite innan jag ska iväg för att möta Linus. Den lilla tösen ska nämligen tatuera sig idag så jag ska agera moraliskt stöd och hålla hennes hand. Spännande. 


Efter det åker jag hem och fortsätter min livsuppgift, nämligen förbättra hallandsåsens tunnel. Så. Jävla . KUL! Sen ikväll ska jag och min mami äta tacos och kolla film + mamma ska färga mitt hår. Sweet. Imorgon blir det plugg, sen lär jag väl vara forever alone på kvällen efter som min mor ska ut. Ska nog sällskapa mig med plugg. Lite kul måste man ju få ha på en lördag liksom... På söndag blir det middag med mina bruds sen på måndag blir det UF plugg. Sen ska jag hinna packa och tvätta. Hatar och tvätta. Ba så ni vät. Nej nu ska jag raggarduscha för sakens skull sedan kleta på lite spakel innan jag drar till Råcksta mannnnnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0