Förnekelsen och jag

Herregud, ja gär ett känslomässigt vrak at the moment. Kvinnor som jag borde inte tillåtas kolla på TV under den period i månaden där östrogenet flödar. Kollade precis klart på en dokumentär om barnhem för handikappade barn i Bulgarien. Asså, fy.fan. säger jag bara, så sjukt sorgligt och hemskt att jag mår illa. Buh. Aja, nog om mina deppigheter.. 

Sov hos Elvira, min sambo, igår med Lina och Julia men hon drog hem och slagga. Vi hängde först i stan efter skolan, planen var att plugga på ett fik, det gick som det brukar. Inte alls. Så inget plugg igår för min del. Planerade istället Berlin, som förövrigt bara är 5 dagar bort nu. Så idag gick jag och Elvira och växlade pengar, åååååh. Ska bli så jävla roligt. Sen hämtade min far mig så åkte vi och handlade och hämtade syster på dagis. Sen var planen att plugga det första jag skulle göra när jag kom hem. Det gjorde jag ju också.... Ehm.. Kollade på det där sorgliga programet istället. Fan sån information kommer jag bära med mig hela livet men inte fan kommer jag komma ihåg när, var hur, vad och varför Hallandsfittåsanustunneln byggdes. Kul. 

Jaja, nu är det lov iaf, eftersom vi har studiedagar torsdag och fredag. Trevligttrevligt. Dock måste jag plugga som en grisråtta nu, men jag ska göra det snart. När jag skrivit klart hehe. Jaggggggg viiiiillllll inttttteee. Det är tråkgit. Aja, imorgon kväll ska jag vara hemma och umgås med min moder, lär dock sluta upp som vanligt då jag stör mig på allt hon gör poch mamma är drygare än idomin. Japp. Plugga var det ja... Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0