Känner mig som en ostbågsluktande wownörd med finnar på röven

Holabadola. Sitter i soffan (standard inledning). Har egentligen inte alls tid för ett blogginlägg men det är så otroligt mycket roligare än att plugga vedervärdig naturkunskap. Så de senaste dagarna har spenderats med läroboken i naturkunskap. Mycket trevligt måste jag nog säga att vi har haft det. Vi har bråkat, vi har haft delade åsikter, vi har haft många missförstånd vilket är förståligt då vi har mycket olika kunskaper. 

Ja, jag har alltså pluggat de senaste dagarna. Det är påriktigt allt, ALLT jag har gjort. Blir inte förvånad om jag inom de närmsta minutrarna får ett meltdown. Jag känner att det är nära nu. När jag blir vuxen ska jag bli diktator över hela världen och då ska jag förbjuda, 1. Uppkäftiga lärare, 2. Jobbiga bimbos som hänger med Peder(peter?) Fogstrand, 3. Skolor 4. Jobb. Det som kommer tillåtas är sommarlov, sommarlov, sommarlov och pension. Samt förtäring av onyttigheter. På det viset kommer alla vara tjocka. No longer an outcast, SCORE. 

Idag fyller även Lina år och det firade jag med strypsång (nästan som strypsex fast jag sjöng "jamåhonleva") Imorgon ska lillstumpan äntligen få prova på stockholms vilda nattliv. Eller? Aja, Nype blir det men innan det ska vi käka middag för att fira den lille. Nu ska jag skita och sen ska jag fortsätta plugga. Sen om jag får tid över tänkte jag upprätthålla min oexisterande hygien. Tjosan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0