kndlnfs

Tjalott. Min uppdatering får beskrivas med ett ord, "tät". Känner att jag verkligen gör det ofta och mycket. Nej. Iaf. Just nu sitter jag i.... Soffan!!! Shit, nu blev ni allt överraskade va? Så otippat att hitta mig där liksom. Kollar just nu på 16 & pregnent. Världens sorgligaste avsnitt kan tilläggas. Gråter som en jävla gris, så nu i pausen hinner jag torka tårarna och slänga in ett litet tecken på liv. 

Helgen var fin. Väldigt uppskattat med ett landställe, ger mig en chans till provatliv liksom och det sitter ju aldrig fel. Idag har jag inte pluggat alls, hittat en svenska text och skrivit ut ett protokoll till bankmötet med UF-företaget som hålls imorgon. Sedan fick jag reda på lite mindre roliga grejer. Så nu är läget lite turbulent men jag seglar på. (How filosofisk är inte jag?!) Så jag sköt fram el pluggo till imorgon och resterande tiden av veckan. Shit vad kul! ÄÅlskar verkligen skolan. Djupt tacksam över att dom förser mig med saker att göra på fritiden. Nus ka jag fortsätta kolla och gråta lite. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0